Asertivní komunikace a jednání s veřejností
Potřebujete zefektivnit svoji komunikaci v pracovním prostředí? Chcete lépe zvládnout jednání s obtížnými spoluobčany? Máte potíže se někomu postavit a ovládat svůj hněv? Obáváte se kritiky a agresivity? Nevíte jak na ty, kteří porušují vaše pravidla, postupy a překračují meze?
Detaily kurzu
- Cílová skupina
Úředníci a vedoucí úředníci státní správy a samosprávných územních celků
- Cíl kurzu
- Osvojit si asertivní jednání a zefektivnit tak komunikaci v pracovním prostředí
- Zvládnout asertivní techinky komunikace
- Získat základní informace z oblasti psychologie mezilidských vztahů
- Osvojit si komunikační schopnosti v jednání s veřejností
- Zvládnout asertivně jednání s obtížnými spoluobčany
- Obsah kurzu
- Možné styly chování při jednání s veřejností a zajištění bezproblémového/problémového jednání
- Kontrolní seznam možných konfliktních situací a postupy řešení
- Osobnostní typy a možné problémové vazby mezi nimi
- Poznání obavy, strachu, agrese a jiných emocí
- Psychika a psychologická výbava člověka
- Základy asertivity, deset zlatých pravidel asertivity a co to znamená v praxi státního úředníka
- Asertivní vyjednávání a motivační techniky
- Jak se liší pasivní, agresivní, manipulativní a asertivní jednání
- Asertivní dovednosti – umění říci svůj názor, umění odmítnout, umění prosadit svůj požadavek, jak vyjádřit a přijmout kompliment, jak vyjádřit a přijmout kritiku
- Asertivní řešení konfliktů, stížnosti a podání
- Argumentace, vyjednávání a komunikační flexibilita
- Interaktivní trénink modelových situací
- Nácvik s videokamerou a zpětnou vazbou
- Délka kurzu
2 dny (16 hodin)
- Lektor
RNDr. Petr Pokorný
- Cena kurzu
3 200,- bez DPH
Úspěšný účastník získá CERTIFIKÁT o absolvování vzdělávacího programu podle § 31 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změn některých zákonů, s celostátní platností.