Zavedení Age managementu - projektový management
Víte, jak bude vypadat věková struktura Vašich zaměstnanců podle pracovních pozic za pět let? Stihnete včas zapracovat jiné?
Detaily kurzu
- Cílová skupina
personalisté, vedoucí pracovníci, sociální partneři, úředníci územních samosprávných celků
- Cíl kurzu
- Zjistit reálný stav věkové struktury zaměstnanců úřadu s ohledem na jejich pracovní zařazení a délku zapracování pro plný výkon dané činnosti.
- Zjistit nezbytnost zavedení a řešení jednotlivých opatření projektovým řízením
- Naučit se definovat klíčové body a kritéria pro monitoring a vyhodnocování realizovaných opatření.
- Naučit se využívat postupů projektového řízení a možností využití MS Project.
- Obsah kurzu
-
Důvody implementace opatření Age managementu (AM) jako projektu
- demografický vývoj a jeho dopad do struktury zaměstnanců
- příprava projektu - opatření, získání zdrojů a odpovědnost managementu v oblasti AM
- řízení rizik, akční plány, sledování a vyhodnocování indikátorů zavádění opatření AM
- projektování budoucího stavu ve vazbě na délku zapracování zaměstnanců dle profesí
- modelování demografického vývoje s ohledem na konkrétní pracovní pozice a funkce
- využití MS Office – Project Manager
Úspěšný účastník z řad vedoucích pracovníků a úředníků státní správy získá CERTIFIKÁT o absolvování vzdělávacího programu podle § 31 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, s celostátní platností.
- Délka trvání kurzu
1 den (8 hodin)
- Lektor
Bc. Kamil Horký
- Cena
1 300,- bez DPH