Zvládání a řešení konfliktů a kritiky
Chcete se naučit řešit konflikty a kritiku v rámci úřadu i mimo něj? Umíte předejít či předvídat konflikty? Umíte přijímat kritiku? Potřebujete zvládnout základy problematiky mezilidských vztahů?
Detaily kurzu
- Cílová skupina
Úředníci a vedoucí úředníci státní správy a samosprávných územních celků
- Cíl kurzu
- Naučit se řešit konflikty a kritiku v rámci společnosti i mimo společnost
- Naučit se předejít či předvídat konflikty, přijímat kritiku
- Zvládnout základy problematiky mezilidských vztahů
- Obsah kurzu
- Osobní typ a možné problémové vazby mezi nimi.
- Poznání strachu, agrese a dalších emocí.
- Psychická a psychologická výbava pracovníka.
- Základní principy asertivní komunikace, nekonfliktní strategie.
- Překonání námitek, techniky řešení námitek a stížností.
- Agrese a pravidla jednání s agresorem.
- Vyjednávací a motivační techniky.
- Specifika telefonické komunikace v konfliktních situacích.
- Praktický nácvik možných situací a jejich řešení.
- Video-trénink, průběžná analýza, zpětná vazba.
- Délka kurzu
3 dny (24 hodin)
- Lektor
RNDr. Petr Pokorný
- Cena
4 800,- bez DPH
Úspěšný účastník získá CERTIFIKÁT o absolvování vzdělávacího programu podle § 31 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změnách některých zákonů, s celostátní platností.