Zvládání a řešení konfliktů a kritiky

Chcete se naučit řešit konflikty a kritiku v rámci úřadu i mimo něj? Umíte předejít či předvídat konflikty? Umíte přijímat kritiku? Potřebujete zvládnout základy problematiky mezilidských vztahů?


Detaily kurzu

Cílová skupina

Úředníci a vedoucí úředníci státní správy a samosprávných územních celků

Cíl kurzu
  • Naučit se řešit konflikty a kritiku v rámci společnosti i mimo společnost
  • Naučit se předejít či předvídat konflikty, přijímat kritiku
  • Zvládnout základy problematiky mezilidských vztahů
Obsah kurzu
  • Osobní typ a možné problémové vazby mezi nimi.
  • Poznání strachu, agrese a dalších emocí.
  • Psychická a psychologická výbava pracovníka.
  • Základní principy asertivní komunikace, nekonfliktní strategie.
  • Překonání námitek, techniky řešení námitek a stížností.
  • Agrese a pravidla jednání s agresorem.
  • Vyjednávací a motivační techniky.
  • Specifika telefonické komunikace v konfliktních situacích.
  • Praktický nácvik možných situací a jejich řešení.
  • Video-trénink, průběžná analýza, zpětná vazba.
Délka kurzu

3 dny (24 hodin)

Lektor

RNDr. Petr Pokorný

Cena

4 800,- bez DPH

Úspěšný účastník získá CERTIFIKÁT o absolvování vzdělávacího programu podle § 31 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změnách některých zákonů, s celostátní platností.


Mám zájem o kurz

Kalendář akcí

< Březen 2021 >
po út st čt so ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Připravované kurzy

Naši klienti